Obsługa klienta to ważny element przewagi konkurencyjnej,
ale też istotna pozycja w kosztach organizacji.

W dobie rosnącej złożoności produktów i usług wyszukanie właściwego rozwiązania staje się wyzwaniem. My wierzymy w specjalizację – niech konsultant zajmuje się komunikacją z klientem, nikt nie zrobi tego lepiej. Ale wyszukanie rozwiązania problemu powierzmy AI – zrobi to skutecznie i natychmiast. Nigdy więcej nie usłyszysz „proszę poczekać, już sprawdzam…”

Obsługa klienta to ważny element przewagi konkurencyjnej,
ale też istotna pozycja w kosztach organizacji.

W dobie rosnącej złożoności produktów i usług wyszukanie właściwego rozwiązania staje się wyzwaniem. My wierzymy w specjalizację – niech konsultant zajmuje się komunikacją z klientem, nikt nie zrobi tego lepiej. Ale wyszukanie rozwiązania problemu powierzmy AI – zrobi to skutecznie i natychmiast. Nigdy więcej nie usłyszysz „proszę poczekać, już sprawdzam…”

FUNKCJONALNOŚCI SYSTEMU

Opracowywany system ma za zadanie dokonywać w czasie rzeczywistym analizy rozmowy prowadzonej z konsultantem call center i wyszukiwać informacji w bazie wiedzy organizacji (traktowanej jako federację różnego typu systemów zawierających niezbędne do obsługi klientów dane) niezbędnych do udzielenia wyczerpującej odpowiedzi na zadane pytanie.  W ramach projektu prowadzone są prace m.in. w obszarach:

JAK DZIAŁA SYSTEM

O NAS

Silver Whisper Sp. z o.o. jest spółką powołaną do realizacji prac związanych z rozwojem mechanizmów sztucznej inteligencji dla systemów masowej obsługi klientów. Jednym z najważniejszych obecnie zadań Silver Whisper jest realizacja projektu badawczego POIR.01.01.01-00-1156/18 „Opracowanie inteligentnego systemu wspierającego pracę operatora call center” finansowanego przez NCBiR w ramach programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020. Budżet projektu wynosi 9 321 523,30 zł przy dofinansowaniu z Funduszy Europejskich w wysokości 7 277 682,06 zł.

Celem projektu jest wsparcie pracy konsultantów Call Center i przeniesienie części działań prowadzonych z wykorzystaniem tradycyjnych metod wprowadzania danych (mysz, klawiatura) na rzecz automatycznego rozpoznawania mowy i automatycznego generowania zapytań do bazy wiedzy. W projekcie duży nacisk jest położony na innowacyjne prace związane ze skonstruowaniem interfejsu systemu dostosowanego do nowego sposobu interakcji konsultantów Call Center z komputerem.

O NAS

Silver Whisper Sp. z o.o. jest spółką zależną firmy Silver Bullet Solutions Sp. z o.o., producenta systemów wsparcia procesów obsługi klasy Contact Desk
[www.silverbulletsolutions.pl].
Spółka została powołana do realizacji prac związanych z rozwojem mechanizmów sztucznej inteligencji dla systemów masowej obsługi klientów. Jednym z najważniejszych obecnie zadań Silver Whisper jest realizacja projektu badawczego POIR.01.01.01-00-1156/18 „Opracowanie inteligentnego systemu wspierającego pracę operatora call center” finansowanego przez NCBiR w ramach programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020.

Budżet projektu wynosi 9 321 523.30 zł przy dofinansowaniu z Funduszy Europejskich w wysokości 7 277 682.06 zł.
Celem projektu jest wsparcie pracy konsultantów Call Center i przeniesienie części działań prowadzonych z wykorzystaniem tradycyjnych metod wprowadzania danych (mysz, klawiatura) na rzecz automatycznego rozpoznawania mowy i automatycznego generowania zapytań do bazy wiedzy. W projekcie duży nacisk jest położony na innowacyjne prace związane ze skonstruowaniem interfejsu systemu dostosowanego do nowego sposobu interakcji konsultantów Call Center z komputerem.

ZESPÓŁ NAUKOWY

Dr inż. Danijel Koržinek
Dr inż. Danijel KoržinekKierownik naukowy projektu
Dr Dariusz Czerski
Dr Dariusz CzerskiKierownik Zespołu NLP/IR
Marcin Wichrowski
Marcin WichrowskiKierownik zespołu UX
Dr Aneta Świercz
Dr Aneta ŚwierczInżynier zespołu ASR
Dr inż. Paweł Paściak
Dr inż. Paweł PaściakInżynier zespołu ASR
Witold Sosnowski
Witold SosnowskiInżynier zespołu ASR
Jan Zyśko
Jan ZyśkoInżynier zespołu NLP/IR
Jacek Rozwadowski
Jacek RozwadowskiInżynier zespołu NLP/IR
Grzegorz Maj
Grzegorz MajInżynier zespołu NLP/IR
Prof. dr inż. Krzysztof Marasek
Prof. dr inż. Krzysztof Marasekopiekun naukowy i dobry duch projektu
Wspomagał nas i inspirował przez prawie dwa lata przygotowań do projektu. Choroba zabrała go w listopadzie 2019 roku.[kliknij na zdjęcie]

Artykuły

Prezentacja doktora Danijela Koržinka wygłoszona w marcu 2020 na seminarium na Wydziale Matematyki Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego – „Zagadnienia projektu Silver Whisper„.

Zarząd Spółki

Krzysztof Choroszko
Krzysztof ChoroszkoCzłonek Zarządu
notatka

Silver Whisper Sp. z o. o.

Dane

Aleja Legionów 2
41-902 Bytom
NIP 6263029808
REGON: 380306871
KRS: 0000732441

Kontakt

Krzysztof Choroszko
krzysztof.choroszko[at]silverwhisper.pl