Obsługa klienta to ważny element przewagi konkurencyjnej,
ale też istotna pozycja w kosztach organizacji.
W dobie rosnącej złożoności produktów i usług wyszukanie właściwego rozwiązania staje się wyzwaniem. My wierzymy w specjalizację – niech konsultant zajmuje się komunikacją z klientem, nikt nie zrobi tego lepiej. Ale wyszukanie rozwiązania problemu powierzmy AI – zrobi to skutecznie i natychmiast. Nigdy więcej nie usłyszysz „proszę poczekać, już sprawdzam…”

Obsługa klienta to ważny element przewagi konkurencyjnej,
ale też istotna pozycja w kosztach organizacji.
W dobie rosnącej złożoności produktów i usług wyszukanie właściwego rozwiązania staje się wyzwaniem. My wierzymy w specjalizację – niech konsultant zajmuje się komunikacją z klientem, nikt nie zrobi tego lepiej. Ale wyszukanie rozwiązania problemu powierzmy AI – zrobi to skutecznie i natychmiast. Nigdy więcej nie usłyszysz „proszę poczekać, już sprawdzam…”

FUNKCJONALNOŚCI SYSTEMU
Opracowywany system ma za zadanie dokonywać w czasie rzeczywistym analizy rozmowy prowadzonej z konsultantem call center i wyszukiwać informacji w bazie wiedzy organizacji (traktowanej jako federację różnego typu systemów zawierających niezbędne do obsługi klientów dane) niezbędnych do udzielenia wyczerpującej odpowiedzi na zadane pytanie. W ramach projektu prowadzone są prace m.in. w obszarach:
JAK DZIAŁA SYSTEM
O NAS
Silver Whisper Sp. z o.o. jest spółką powołaną do realizacji prac związanych z rozwojem mechanizmów sztucznej inteligencji dla systemów masowej obsługi klientów. Jednym z najważniejszych obecnie zadań Silver Whisper jest realizacja projektu badawczego POIR.01.01.01-00-1156/18 „Opracowanie inteligentnego systemu wspierającego pracę operatora call center” finansowanego przez NCBiR w ramach programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020. Budżet projektu wynosi 9 321 523,30 zł przy dofinansowaniu z Funduszy Europejskich w wysokości 7 277 682,06 zł.
Celem projektu jest wsparcie pracy konsultantów Call Center i przeniesienie części działań prowadzonych z wykorzystaniem tradycyjnych metod wprowadzania danych (mysz, klawiatura) na rzecz automatycznego rozpoznawania mowy i automatycznego generowania zapytań do bazy wiedzy. W projekcie duży nacisk jest położony na innowacyjne prace związane ze skonstruowaniem interfejsu systemu dostosowanego do nowego sposobu interakcji konsultantów Call Center z komputerem.
O NAS
Silver Whisper Sp. z o.o. jest spółką zależną firmy Silver Bullet Solutions Sp. z o.o., producenta systemów wsparcia procesów obsługi klasy Contact Desk
[www.silverbulletsolutions.pl].
Spółka została powołana do realizacji prac związanych z rozwojem mechanizmów sztucznej inteligencji dla systemów masowej obsługi klientów. Jednym z najważniejszych obecnie zadań Silver Whisper jest realizacja projektu badawczego POIR.01.01.01-00-1156/18 „Opracowanie inteligentnego systemu wspierającego pracę operatora call center” finansowanego przez NCBiR w ramach programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020.
Budżet projektu wynosi 9 321 523.30 zł przy dofinansowaniu z Funduszy Europejskich w wysokości 7 277 682.06 zł.
Celem projektu jest wsparcie pracy konsultantów Call Center i przeniesienie części działań prowadzonych z wykorzystaniem tradycyjnych metod wprowadzania danych (mysz, klawiatura) na rzecz automatycznego rozpoznawania mowy i automatycznego generowania zapytań do bazy wiedzy. W projekcie duży nacisk jest położony na innowacyjne prace związane ze skonstruowaniem interfejsu systemu dostosowanego do nowego sposobu interakcji konsultantów Call Center z komputerem.
ZESPÓŁ NAUKOWY
Artykuły
Prezentacja doktora Danijela Koržinka wygłoszona w marcu 2020 na seminarium na Wydziale Matematyki Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego – „Zagadnienia projektu Silver Whisper„.
Zarząd Spółki
Silver Whisper Sp. z o. o.

Dane
Aleja Legionów 2
41-902 Bytom
NIP 6263029808
REGON: 380306871
KRS: 0000732441
Kontakt
Krzysztof Choroszko
krzysztof.choroszko[at]silverwhisper.pl